8 Haziran 2007 Cuma

BU BİSİKLETE BİNİLMEZ

Bu bisiklete binilmiyor çünki;130 cm lik telden yapıldı büyüklüğü göründüğü kadar. En önemli özelliği tek parça oluşu , yani yekpare .Dahada önemlisi bunları ben yaptım .Aşağıdaki resimde yapım aşamalarını görebileceğiniz benim 1cm teker çapı ile 10cm arasında yaptığım mübalağasız yüzlerce bisikletten biri.Bu gördüğünüzü de fotografları çeken dostum için yapıldı.
Yüzlerce dedim ya sevgili karımın ifşa etmesiyle özelliklede orduevlerinde eline teli penseyi kapan erler selamı çakıp esas duruşa geçince gelde yapma .Zaten bende laf aramızda bayılırım atraksiyon yapmaya.
(Tabii bunları yazanın ben olduğumu anladınız.Ee mahmut gülerde biran önce sahip çıksın bloguna ben yaparsam böyle yaparım zaten üslubum da daha eğlenceli,dimi ama)


3 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhabalar Mahmut bey ellerinize sağlık boş zamanlarınızı böyle güzel uğraşılarla değerlendirmeniz hemcinslerinize örnek olmalı.Güzel bir hafta geçirmeniz dileğiyle iyi günler. ALiye

Adsız dedi ki...

Mahmut abicim;

Nalan abla verdi sizin linki ne güzel şeyler yapmışsınız ellerinize sağlık. Takibimdesiniz artık sevgilerimle.

Nalan ablamı benim için sıkıca öpünüz bu akşam :)

MAYRI dedi ki...

Merhaba Mahmut Bey

Eşinizin blogunda yorumunuzu görünce sizin blogunuzu da gezdim. Çalışmalarınız çok güzel.

Ellerinize sağlık. Kayıtlar 2007 de kalmış umarım işlere devam ediyorsunuzdur.